پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۳۲
کد خبر: ۱۴۱۵۴۹
|
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳

خوانش کتاب «علاءالدین» در نهمین نشست «چهارشنبه‌های کتاب»

نهمین نشست قصه‌گویی و نقاشی با عنوان «چهارشنبه‌های کتاب» چهارشنبه ۲۸ شهریورماه در کتابخانه علامه امینی منطقه ۳ برگزار می‌شود.

خوانش کتاب «علاءالدین» در نهمین نشست «چهارشنبه‌های کتاب»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نهمین نشست قصه‌گویی و نقاشی با عنوان «چهارشنبه‌های کتاب» چهارشنبه ۲۸ شهریورماه ساعت ۱۷ ویژه کودکان و نوجوانان در کتابخانه علامه امینی از مراکز فرهنگی هنری منطقه ۳ برگزار می‌شود.

 کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده در این نشست، پس از شنیدن قصه‌هایی که شهرزاد دمشقی کارشناس برنامه روایت می‌کند، تصورشان از این قصه‌ها را نقاشی می‌کنند. هدف از برگزاری «چهارشنبه‌های کتاب»، تقویت قوه تخیل و مهارت شنیداری کودکان و نوجوانان است.

 در نهمین نشست «چهارشنبه‌های کتاب»، کتاب «علاءالدین» به قلم سارا ملانسکی و ترجه سارا فرازی جلد نهم از مجموعه خلاقانه «قصه‌ها عوض می‌شوند» معرفی و بخش‌هایی از آن خوانش می‌شود.

حضور در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و برای شرکت در آن می‌توانید به کتابخانه علامه امینی واقع در خیابان آفریقا، بین میرداماد و ظفر، پارک صبا مراجعه کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۷۸۷۳۸۶ تماس بگیرید.

نظر شما